ЛЕТЯЩИЕ СИСТЕМЫ СДЕЛАЮТ МИР ДРУГИМ
дайте нам парадоксы,дайте нам ошибочные мнения,
дайте нам что хотите,лишь бы избавить нас от закостенелости
огромнейшим сокровищем было бы собрание хороших
и красивых предчувствий.
достаточно места для появления новых ощущений,
подобно тому,как всегда есть место для большого количества
света.
всё дело в предчувствиях и микроидеях,они начало всего.
общество больше выигривает от заблуждения человека
который думает самостоятельно.
человек не может существовать без фантазии,
а между тем приносит ошибок столько,сколько и истин.
?;(" летящие модульные системы
?;(" летящие солнечные объекты
?;(" летящая инерционный транспорт
?;(" летящее космоплавание
?;" летящая виртуальная астрономия
?;(" летящая шаросинхронность
?;(" летящие орбитальные поселения
?;(" летящие зеркальногеометричные системы
?;( летящие объекты на атмосферной энергии
?;(" летящие станции с пеногазовыми устройствами
?;(" летящий невесомый транспорт
?;(" летящие шары символы вечности
?;(" летящее вечное движение
?;" летящие солнечные магистрали
?;(" летящие надземные теплобасейны
?;(" летящее синхронное бессмертие
?;(" летящие водоконвеерные системы
?;(" летящие спиральные конструкции
?;(" летящий светозеркальный транспорт
?;(" летящее виртуальное моделирование
СВІТ КАЗКОВИХ ЗАПИТАНЬ
Запитання,запитання,запитання.Вони стали звичною і обовязковою складовою
будь якого уроку.Але часто-густо вчителі ставлять учням запитання,відповіді
на які нам давно знайдені.Таким озвучуванням друкованого тексту дитина придушує свою вільну думку,
А вчителі, на жаль,усіляко цьому сприяють. Проте лише справжній не фальшивий
пошук може перерости у відкриття.
КАЗКОВІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО
ШКІЛЬНОГО ВІКУ.
Яким тваринам потрібні будинки, схожі на Яйце-райце?
Яким чином Котик та Півник здатні побачити весь світ?
Чи потрібно Зайчику-побігайчику випереджати хмарку?
Чи піде козак Мамарига гуляти в сонячний парк?
Навіщо потрібний язикатій Фесці мобільний телефон?
Чи потрібно Іванові-Покиванові мати ліжко?
Чи потрібен Котигорошку дзеркальний будинок?
На якому транспорті може літати Жар-птиця?
Чи здатний Соловей-розбійник заволодіти часом?
Навіщо Івасику-Телесику невидимі інструменти?
Чи будуть композитори складати музику для самого Сірка?
Чи потрібна музика Золотим Черевичкам?
Чи живе біс у телевізорі?
Якою вам бачиться сонячна світлиця для Жар-птиці?
Як Іван -Царевич за допомогою променів зиму перетворить на літо?
Чи здатні лісові звірі володіти сонячною та повітряною мовами?
Завдяки чому Ілля Муромець бачить в десятки разів далі?
Чи потрібні Котигорошку Крила?
Чи допоможе Снігурочці світло-дзеркальна парасолька?
Чи здатний Іван-Царевич побудувати невагоме місто в небі?
Навіщо Лісовій Мавці джерельна галявина та сонячні запахи?
Чи здатна Оленка виткати сонячну скатертину та водяний килим?
Чи сподобається Царівні-Жабі кулеподібний одяг?
Чи знайде Лісова Дівчинка дзеркало справедливості?
Чи напише Івасик-Телесик енциклопедію доброти?
Як Рак-Неборак здатний мороз перетворити в тепло?
Чи сподобається вівчареві Васильку гуляти на небі?
Що Івасик -Телесик може відчинити з допомогою сонця?
Чи замінить Чарівний Перстень колись газету чи книгу?
Чи зачарує Лісову Дівчинку квітуче підземелля?
Чи буде Горбоконику зручно літати на хмарці?
Чи буде цікаво Липці ходити у вічнозелену школу?
Наша система загальної середньої освіти передбачає оволодіння навчальними компетенціями в межах чималої кількості
предметів-дисціплін.Але вже зарез не вважається визначальною кількість отриманих знань,умінь,навичок.
Головне навчити людину самостійно мислити і не боятися висловлювати свою інколи сміливу думку.
А домогтися цього можна,наприклад,з допомогою Золотих Запитань.
Будь яке запитання-це прхований потенціал,поштовх для роздумів.Але є такі запитання,які здатні змінити плин життя.
Такі запитання немов пропонують нам заглянути в світ на богато років вперед,дарують чудову можливість
перетворити казку на дійсність.Ще в минулому столітті відомий російський вчений К. Ціалковський написав таку своєрідну формулу
"Зпочатку йде казка,фантазія,,потім ідея,а далі науковий розрахунок- і виконання закінчує думку.
Отже творіть,фантазуйте,сміливо випереджайте час,придумуйте неможливе разом зі своїми учнями,
А на що саме відповідати -підкаже творча фантазія.
Комментарии
Отправить комментарий