ЛЕТЯЩИЕ СИСТЕМЫ СДЕЛАЮТ МИР ДРУГИМ




дайте  нам  парадоксы,дайте  нам  ошибочные  мнения,
дайте  нам  что  хотите,лишь  бы  избавить  нас  от  закостенелости

огромнейшим  сокровищем  было  бы  собрание хороших
 и красивых  предчувствий.

достаточно  места для  появления  новых  ощущений,
подобно  тому,как  всегда  есть  место  для  большого  количества
света.

всё  дело  в предчувствиях  и микроидеях,они  начало всего.

общество  больше  выигривает  от  заблуждения  человека
который  думает  самостоятельно.

человек  не  может   существовать  без  фантазии,
а  между  тем  приносит  ошибок  столько,сколько  и истин.



?;("  летящие  модульные  системы
?;("  летящие  солнечные  объекты
?;("  летящая  инерционный  транспорт
?;("  летящее  космоплавание
?;"  летящая  виртуальная  астрономия
?;("  летящая  шаросинхронность
?;("  летящие  орбитальные  поселения
?;("  летящие  зеркальногеометричные  системы
?;(  летящие  объекты  на  атмосферной  энергии
?;("  летящие  станции  с пеногазовыми  устройствами
?;("  летящий  невесомый  транспорт
?;("  летящие  шары  символы  вечности
?;("  летящее  вечное  движение
?;"  летящие  солнечные  магистрали
?;("  летящие  надземные  теплобасейны
?;("  летящее   синхронное  бессмертие
?;("  летящие  водоконвеерные  системы
?;("  летящие  спиральные  конструкции
?;("  летящий  светозеркальный  транспорт
?;("  летящее  виртуальное  моделирование

                           СВІТ  КАЗКОВИХ  ЗАПИТАНЬ


Запитання,запитання,запитання.Вони стали звичною і обовязковою складовою
будь якого уроку.Але часто-густо вчителі ставлять учням запитання,відповіді
на які нам давно знайдені.Таким озвучуванням друкованого тексту дитина придушує свою вільну думку,
А вчителі, на жаль,усіляко цьому сприяють. Проте лише справжній не фальшивий
 пошук може перерости у відкриття.
       КАЗКОВІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО 
                            ШКІЛЬНОГО ВІКУ.

Яким тваринам потрібні будинки, схожі на Яйце-райце?
Яким чином Котик та Півник  здатні побачити весь світ?
Чи потрібно Зайчику-побігайчику випереджати хмарку?
Чи піде козак Мамарига гуляти в сонячний парк?
Навіщо  потрібний язикатій Фесці мобільний телефон?
Чи потрібно Іванові-Покиванові мати ліжко?
Чи потрібен Котигорошку дзеркальний будинок?
На якому транспорті може літати  Жар-птиця?
Чи здатний  Соловей-розбійник заволодіти часом?
Навіщо Івасику-Телесику невидимі інструменти?
Чи будуть композитори складати музику для самого Сірка?
Чи потрібна музика Золотим Черевичкам?
Чи живе біс у телевізорі?
Якою вам бачиться сонячна світлиця для Жар-птиці?
Як Іван -Царевич за допомогою променів зиму перетворить на літо?
Чи здатні лісові звірі володіти сонячною та повітряною мовами?
Завдяки чому Ілля Муромець бачить в десятки разів далі?
Чи потрібні Котигорошку Крила?
Чи допоможе Снігурочці  світло-дзеркальна  парасолька?
Чи здатний Іван-Царевич  побудувати невагоме місто в небі?
Навіщо Лісовій Мавці джерельна галявина та сонячні запахи?
Чи здатна Оленка виткати сонячну скатертину та водяний килим?
Чи сподобається Царівні-Жабі кулеподібний одяг?
Чи знайде Лісова Дівчинка дзеркало справедливості?
Чи напише Івасик-Телесик енциклопедію  доброти?
Як Рак-Неборак здатний мороз перетворити в тепло?
Чи сподобається вівчареві Васильку гуляти на небі?
Що Івасик -Телесик може відчинити з допомогою сонця?
Чи замінить Чарівний Перстень колись газету чи книгу?
Чи зачарує Лісову Дівчинку квітуче підземелля?
Чи буде Горбоконику зручно літати на хмарці?
Чи буде цікаво Липці ходити у вічнозелену школу?

    Наша система загальної середньої освіти передбачає оволодіння навчальними компетенціями в межах чималої кількості
предметів-дисціплін.Але вже зарез не вважається визначальною кількість отриманих знань,умінь,навичок.
Головне навчити людину самостійно мислити і не боятися  висловлювати свою інколи сміливу думку.
А домогтися цього можна,наприклад,з допомогою Золотих Запитань.
Будь яке запитання-це прхований потенціал,поштовх для роздумів.Але є такі запитання,які здатні змінити плин життя.
Такі запитання немов пропонують нам заглянути в світ на богато років вперед,дарують чудову можливість
перетворити казку на дійсність.Ще в минулому столітті відомий російський вчений К. Ціалковський написав таку своєрідну формулу
"Зпочатку йде казка,фантазія,,потім ідея,а далі науковий розрахунок- і виконання закінчує думку.
Отже творіть,фантазуйте,сміливо випереджайте час,придумуйте неможливе разом зі своїми  учнями,
  А на що саме відповідати -підкаже творча фантазія.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ОТ ВИХРЕЙ ЗАВИСИТ МНОГОЕ